آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

سفر به چمخاله و آرمان سیزده ماهه

1392/5/28 15:57
نویسنده : رومینا
335 بازدید
اشتراک گذاری

آرمان کوچولوی من؛ خودت که میدونی تولدتو تقریبا یکماه دیر گرفتیم و شما فردا سیزده ماهه میشوی . سیزده ماهگیت مبارک باشه کوچولوی نازمniniweblog.com خب حالا میخوام از خاطره ی سفر به شمالمون برات بگم. چند وقت پیش من و تو و مامان و بابا با مامان زری و بابایی رفتیم شمال . میدونی کدوم شهر؟چمخاله. آرمان جون من به دلیل کارهای تولدت نتونستم زود تر برات بنویسم. خلاصه خیلی خوش گذشت کلی جا ها هم رفتیم که عکساشو برات میزارم.                                                 توی محوطه

 این عکسو کنار دریاچه ازت گرفتم

تلکابین هم رفتیم . اینم عکست توی اونجا

آقا آرمان در قایق سواری . تو این عکس بغل بابا هستی  

                                                       

و آقا آرمان لب دریا با بابایی


پسندها (1)

نظرات (7)

دختر عمت(مامان امير على)
28 مرداد 92 20:05
خوشگل منيد دوتاتون ن ن ن


مرسی.
دختر عمت(مامان امير على)
28 مرداد 92 20:11
جيگر طلاهايه منيد دوتاتون


مرسی دختر عمه جون
نسرین خاله اسما
28 مرداد 92 20:15
قربونت برم آرمان جون کجا ها رفتی تو...... عکاتم خیلی خوشگل شدن ...


خدا نکنه خاله جونم. آره دیگه کلی تفریح کرده
مامان ماهان
29 مرداد 92 12:44
ایشاا.... بهتون خوش گذشته باشه.همیشه به سفر


مرسی خاله الهام
نازنین
29 مرداد 92 18:11
ز طرف نیکو به دوست جونی خوشگلش:

برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه که زیبایش میدانی آرزو میکنم...




مرسی نیکو جون و نازنین
مامان
2 شهریور 92 23:13
دخترم کاش یه عکس از چهره قشنگ خودت هم میذاشتی.یه عکس تو با داداشی


ساره دختر خاله نفس
15 شهریور 92 13:34
سلام وب خوبی دارید به وب ما سربزنید نظر بدید.با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟؟


مرسی عزیزم. حتما مییام.