آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

جشن تولد آرمان با تم انگری برد؛

1392/5/26 19:43
نویسنده : رومینا
863 بازدید
اشتراک گذاری

زیبای آبجی آرمان؛ پریشب جشن تولد یکسالگیتو جشن گرفتیم. جشنی با تم زیبای انگری برد. بیش تر کارهای تولد رو خودم برات کردم . البته بهت بگم مامان و یگانه جون هم خیلی کمک کردن. تولد خیلی خوبی بود و مهمونای عزیز هم زحمت کشیدن و به تولدت تشریف آوردن. شما خیلی خوشحال بودی و همش میخواستی بغل من باشی.راستی منم برات یه ارگ انگری برد خریدم. خیلی خیلی خوش گذشت.  عکسای تولدو برات میزارم تا ببینی گلکم.                                                                کارتی که به مهمونای عزیزمون دادیم                                                                                   

 

برگه ی خوش آمد گویی که پشت درمون زدیم

رد پاهایی رو که درست کردم دیدیم رو زمین معلوم نیست زدیم رو درنیشخند

تزیین خونمون که انگری برداشو خودم درست کردم                                                                 

 سبد میوه 

  

 میز تنقلات انگری بردی

 

 دو دست لباس تنت کردیم اینم یه دونشه که قبل تولد ازت باهاش عکس گرفتم.


هدیه هایی که به مهمونای گلمون دادیم

 آقا داماد با کیک انگری بردی    


 کیک تولد آرمان


آرمان و بچه ها که از بس شیطونی میکنند خوب نشده


 و اما میز شاممون. به به


 

پسندها (1)

نظرات (5)

خواب گو
26 مرداد 92 20:59
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


مامان دکتر آرمان
27 مرداد 92 22:56
آفرین به توخواهر باسلیقه خیلی قشنگ شده اشاا.. 1000سال زنده باشه آرمان کوچولو


مرسی خاله جون. آرمان جونو ببوس
مامان محدثه
28 مرداد 92 1:34
به به چ تولد قشنگی
تولدت مبارک آرمان جون ایشالله 120 ساله بشیدست آبجی گلت درد نکنه که تولد به این قشنگی برات گرفته


مرسی خاله جون. چشاتون قشنگ میبینه. محدثه جونو ببوسید
دختر عمت(مامان امير على)
28 مرداد 92 20:09
تولدش مبارك.رومينا جونم دست گلت درد نكنه


خواهش میکنم. مسی ممنونم
نسرین خاله اسما
28 مرداد 92 20:14
به به چه تولد خوبی .. تولدت مبارک باشه عزیزم انشالله که همیشه سالم و سلامت باشی ..رومینا جونم دستت درد نکنه همه چی عالی بود ... آرمان جونمم که ماشالله ماه شده بودی خوشگلم ...


مرسی . چشتون قشنگ میبینه.