آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

شیرین زبون ما؛

1393/3/28 0:57
نویسنده : رومینا
486 بازدید
اشتراک گذاری

آرمان جون من ؛ میخوام برات کلمه ها و چیز هایی رو که میگی بگم تا برات به خاطره بمونن. امید وارم که لذت ببری.بوسخندونک        عزیز دلم این جدولو نگاه کن:  البته بعضی ها رو خیلی وقته میگی ولی من میخام همه رو برات بذارم                                                                  

ماما مامان
بابا  بابا
آجی آجی
ایلیا ایلیا
آمان آرمان
ماآن ماهان
نانا همون آهنگ
دایی دایی
آله خاله
عمه عمه
ویی وحید
یه یک
آووو هاپو
دو  دو
هنه هندونه
اییار خیار
مامایی مامانی
جیر شیر
آبادی آب بازی
مایی  ماهی، ماشین
با باد، پا، باز

و کلی چیز های دیگه که اگه بگم جا نمیشه.داداش با استعدادمی تو

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان بردیا
31 خرداد 93 18:22
سلام.با پست تولد به روزیم.خوشحال میشیم تشریف بیارید حتما خاله جونی
مامان زهره
6 تیر 93 21:34
مرسی که لینگمون کردی دوستت دارم رومینا جون خواهش میکنم خاله جون .منم شما رو دوست دارم
مامان ماهان
9 تیر 93 15:06
رومینا جون چرا عکسهای مشهدو نمیذاری؟ فردا پس فردا میزارم دیگه. میزارم