آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

ورودی زیبا در دو سالگی

1393/5/29 1:49
نویسنده : رومینا
512 بازدید
اشتراک گذاری

   جیگر اجی؛ آرمان: امروز روزیه که شما یعنی داداش گل من، قدمهات رو از دو سالگی برداشتی و رسیدی به دو سال و یک ماهگی. بله ابجی جونم ، 29 تیر ماه 1391 روزی بود که شما به این جهان اومدی و باعث شادی من شدی؛ و ماه پیش یعنی 29 تیرماه 1393 شما به 2 سالگی وارد شدی؛ پس بنابراین به دنیای دو ساله ها خوش امدی. درسته امروز شما یک ماه بزرگ تر میشی؛ اما من خودم میخواستم الان وبلاگت رو بنویسم، تا با بقیه ی وبلاگا متفاوت باشه و تنوعی ایجاد بشه. بحرحال شما الان خیلی بزرگ شدی و من بهت افتخار میکنم و بهت تبریک میگم داداش گلم. ( راستی ارمان جونم ، ما به خاطر اینکه عزیز یعنی مامان بابا ؛حالش زیاد خوب نیست نمیتونیم فعلا برات تولد بگیریم، ولی وقتی ایشالله حالش خوب شد میگیریم عزیزکم)

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان محدثه
30 شهریور 93 0:01
تولدت مبارک عزیز دلم ایشاله 120 ساله شی مرسی مامان محدثه جون