آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

دالی بازی با داداش جونی

1391/12/5 20:24
نویسنده : رومینا
310 بازدید
اشتراک گذاری

بهترینم آرمان جونی:

چند روزی می شه که عاشق دالی موشک شدی و دوست داری همش یکی باهات بازی کنهniniweblog.com ولی نفسم این قدر من مشغول کار های روزانه ام مثل درس خواندن و نوشتن مشق زبان هستم که حتی وقت نمی کنم برای یک لحظه ام با تو بازی کنم و خودم هم از این بابت خیلی ناراحتمniniweblog.com ولی عشقم امروز بالاخره تونستم باهات بازی کنم. امروز نشسته بودم پشت لپ تاب که یک دفعه دیدم تو با روروئک اومدی پیشم و داری می خندیniniweblog.com فهمیدم که شاید دلت می خواد باهام بازی کنی. برای همین دوباره رفتم پشت لپ تاب و سریع اومدم بیرون و گفتم دالی. نمیدونی چه قدر ذوق کردی و خندیدیniniweblog.com قول می دم از این به بعد تو وقت های آزادم باهات دالی موشک بازی کنم. 

اینم عکسی که منتظر اومدن من از پشت کامپیوتر هستی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خان دایی
5 اسفند 91 22:46
وای این پسره چقدر ناز شده ، چقدر عوض شده ، مردی شده برای خودش . رومینا خوشگله چقدر ماه می نویسی ، می دونستم به داییت میری خوشگل خانوم . دلم برای تو برای آرمان برای همه یه ذره شده. دیدار ما سال دیگه انشاء ا... . تو مراقد مطهر به یاد همتون هستم.


مرسی دایی مجید. ما منتظریم
خان دایی
5 اسفند 91 22:48
راستی من دنبال عکس حسام تو وبلاگ قشنگت خیلی گشتم ، پیدا نکردم .آخه خیلی دلم براش تنگ شده


دایی مجید توی قسمتی که تولد ماهانو گذاشتم عکس حسام جونم هست
مامان ماهان
6 اسفند 91 13:31
ماشاا.. چقدر بزرگ شدي.واسه خودت مردي شدي خوشگله
دختر عمت(مامان امير على)
6 اسفند 91 19:31
اين كارت ديگه به امير على رفته
نسرین خاله اسما
7 اسفند 91 0:18
تازه این اول کاره رومینا جون یکمم که بزرگ شد اصلا نمیزاره به درسات برسی ازبس شیطونن این کوچولو ها
واسه آرمان شیطونه


مرسی خاله جون . دیگه چه کار کنم عزیزم
مامان بردیا
10 اسفند 91 14:25
خوش به حال آرمان جوون که همچین آبجیه مهربونی داره


مرسی خاله جون شما لطف دارید