آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

هفتمین ماه زندگی قشنگت

1391/11/29 21:12
نویسنده : رومینا
286 بازدید
اشتراک گذاری

آرمان جونم:

امروز هفتمین ماه از زندگی شیرینت است. روز به روزکه داری بزرگ تر می شوی علاقه ی ما هم داره نسبت بهت بیش تر میشهniniweblog.com عزیزم امروز رفتیم مطب آقا دکی برای چکاپ ماهیانه که گفت همه چیز عالی است و شما هم وزنت 8/700 و قدت هم بلند تر شده بود یعنی 70/5 niniweblog.com تازه جیگرم چیزی که منو خیلی خوشحال کرد این بود که به غذا هایی که می خوردی غذاهای جدید تری هم اضافه شده مثلا می تونی ماست و زرده ی تخم مرغ و آبمیوه بخوری. اندازه ی تمام دنیا دوستت دارم خوشگلکمقلب

اینم عکس های خوشگلت.

الهی فدات بشم من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

SABA
29 بهمن 91 22:31
سلام خسته نباشی وبلاگ بسیار خوشگلی داری ممنون میشم به سایت منم سر بزنی من وارد کننده دکور منزل هستم و در ضمن میتونیم با هم همکاری در فروش داشته باشیم WWW.JENSENO.IR در صورت تمایل تبادل لینک هم میکنم
مامان ماهان
29 بهمن 91 22:40
هفت ماهگیت مبارک آقا زرافه





مامان دکتر آرمان
30 بهمن 91 12:11
ای جان چقد بااین لباس بانمکتر شدی عزیزم 7ماهگیت مبارکه



mrsi
روژین
30 بهمن 91 14:23
ای جانم چقدر با این لباسه دوست داشتنی شده


mersi
نسرین خاله اسما
1 اسفند 91 19:54
هفت ماهگیت مبارک عزیز دلم
چه قدرهم ناز شدی عزیزم


مرسی . نظر لطفتونه
نسرین خاله اسما
1 اسفند 91 19:55
اسما جونی از دوست جونیش تشکر میکنه که می خواسته بهش رای بده


خواهش می کنم ولی حیف که نشد عزیزم
مامان محدثه
2 اسفند 91 0:24
7ماهگیت مبارک عزیزم راستی این لباسه خیلی بهت میاد
میترا
2 اسفند 91 10:58
الـــــــــهــــــــــی
چقدر این پسر ما خوشگل و بانمکه
از جانب من یه ماچ گنده از اون لپ هاش بکن خواهر گلش


مرسی حتما
یگانه
2 اسفند 91 19:55
عسلم هفت ماهگیت مبارک. ایشاالله 120 سال در کنار مادر و پدر و آبجی رومینا ی قشنگت زندگی کنی
دختر عمت(مامان امير على)
6 اسفند 91 19:36
رومينا جونم خودمونيما مثل خودمو خودت خوشگل و خوش لباسه تازه منو آرمان لپايه تورو نداريم اگه داشتيم چه جيگرايي ميشديم