آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

خوردن بستنی

1391/12/6 18:02
نویسنده : رومینا
375 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل ترینم:

امروز برای اولین بار بستنی خوردی. آخه می دونی نفسم مامان بستنی خریده بود و ما همه داشتیم می خوردیم که یک دفعه دیدیم تو داری دست و پا می زنی بعد هم مامان فرشته یک کمی بهت داد ولی تو بازم می خواستی و ما هم مجبور شدیم دوباره بهت بدیم. خلاصه کلی بستنی خوردی و انگار خیلی هم بهت چسبیدزبان آره عسلم تو هم توی این سرما برای ما بستنی خور شدیا!!! ولی عزیز دلم الان نباید بستنی بخوری چون هنوز وقتش نرسیده. از 11 ماهگی می تونی بستنی بخوری و کیف کنی

     

                                                                                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

محیا.مامان دینا
6 اسفند 91 18:13
چقدر نمکی خاله جون.پیش ما هم بیا بوسسسسسسسسسسسسسس


حتما مییام عزیزم
مامان بردیا
6 اسفند 91 19:11
خدای من چه خنده شیرینی.نوش جونت عزیزممامانی با اجازه لینکت میکنم.خوشحال میشم ما رو به دوستات اضافه کنی


حتما عزیزم
دختر عمت(مامان امير على)
6 اسفند 91 19:29
من جيگر تورو برم نفس كه انقدر بستنى دوست دارى
نسرین خاله اسما
7 اسفند 91 0:14
نوش جونت عزیز دلم
تو این سرما چقدم خوشحاله که داره بستنی میخوره فسقلی


آره دیگه. این پسره این چیز ها را که نمی فهمه
خان دایی
7 اسفند 91 10:17
من اگه بودم که جای بستنی لباتو لیس می زدم دایی جون. یه گازم از لپای رومینا میزدم.


دایی جون شما قول بده زود بیا ی گازمونم بگیری اشکال نداره
مامان ماهان
7 اسفند 91 17:34
نوش جونت عزیزم.صد رحمت به پسر من.اگه به وبلاگش بری می بینی که 8ماه و نیمه بوده که داره بستنی می خوره


آره دیگه چه کار کنیم با این پسر.
مامان دکتر آرمان
8 اسفند 91 13:16
ای جون چقدر خوشمزه خوردیادلم بستنی خواست
نووووش جونت عسلی


مرسی خاله جون
یگانه
9 اسفند 91 21:47
جیگرکم نوش جونت:br>