آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

عید امسال؛

1393/1/29 2:02
نویسنده : رومینا
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام داداش گلم؛ باورم نمیشه که هنوز عید رو برات نذاشتم ولی خب زمان خیلی زود گذشت و من هم هر روز وقت نداشتم که برات بنویسم. داداشی عید 93 هم رسید و تمام شد و شما هم با پیشترفت های بزرگت داری آرام آرام برای رسیدن به 2 سالگی قدم برمیداری. گلم درسته دیره ولی به نظر من با وجود تو همیشه عیده پس عیدت مباررررررک آرمان و آرزویم. میدانی خوشگلم که امسال مجبور شدیم به خاطر شما آقا ی فضول سفره ی هفت سینمان رابالا بچینیم. امسال هم شما با ما بر سر سفره ی هفت سین نشستی . من هم به شما عیدی دادم و تو هم کلی ذوق کردی. ایشااله همیشه سلامت و پر امید باشی عزیز دلم. راستی عید را به همه ی شما دوستان عزیزم تبریک عرض میکنم.                                                                                                                                                      

پسندها (2)

نظرات (0)