آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

پایان ماه نوزدهم و آغاز بیست ماهگی و چهارشنبه سوری ما؛

1392/12/29 18:18
نویسنده : رومینا
484 بازدید
اشتراک گذاری

آرمانک من؛ امروز که نزدیک های تحویل سال هم است شما هم وارد بیست ماهگی شدی. ماه نوزدهم را در وبت ننوشتم و خواستم موقع تمام شدنش بنویسم. امروز همون طور که گفتم 19 ماهگی رو به پایان رسوندی و وارد ماه بیستم شدی. الهی فدات بشم که کم کم داری به دو سالگی نزدیک میشی. در چند هفته ی اخیر یک روز به خونه ی امیر علی اینا رفتیم و اونجا کلی با امیر علی بازی کردی که عکساشو برات میزارم. چند روز بعدم وقتی داشتیم میرفتیم خونه ی خاله مهشیدشون در فروشگاه زیتون که نزدیک خونه ی اوناست به شهر بازیش رفتی و کلی توی استخر توپ کیف کردی و نمیخواستی بیای بیرون. جدیدا هم یاد گرفتی هر چی رو که باز کردنیه میاری میدی به من و میگی با، با، یعنی باز کن فدات بشم من. تازگی ها میگم منو دوست داری دیگه نمیگی نه میگی آیه. ماشاالله خیلی شیطون و شیرین زبونی.                         واما چهار شنبه سوری امسال: امسال هم چهار شنبه سوری را در خونه ی مامان زری اینا بودیم و خیلی خوب بود و شما هم خوشت اومده بود. یک عالمه هم بازی کردیم و از شانس بد من دستم هم با منور چهارشنبه سوری مون سوخت ولی چیز مهمی نبود. خلاصه خیلی عالی بود مخصوصا چون توبودی.                                                                                                                                                   اینم تو امیر علی جون                                                                                                            

 اینم چهارشنبه سوری ما

 اینم شما که مونده بودی

 

پسندها (3)

نظرات (0)