آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

شکوفه ی پانزده ماهه؛

1392/8/10 1:29
نویسنده : رومینا
438 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک ناز و شیطون؛ آرمان: الهی آبجی رومینا فدات شه که این قدر بزرگ شدی؛ چند روزی هست که پانزدهمین ماه زندگی رو شروع کردی و من اصلا باورم نمیشه که این قدر زود گذشت. تا الان در تمامی روز های زندگیم از با تو بودنم خوشحال بودم و یک لحظه بدون تو نمیتونستم زندگی کنم. قطعا از حالا به بعد هم همین طور است......... آرزویم ، عمرم ، جونم، عشقم، دارو ندارم ، زندگیم، آرمانم پانزده ماهگیت مبارک. این روز ها شما خیلی بامزه و ناز شدی. هنوز راه نمیری ولی یک چند قدمی وقتی کسی یک طرف بشینه میری. ایشالله به زودی یاد میگیری عسلم. جدیدا هم یاد گرفتی وقتی میگیم هوهو میگی چی چی ، از نقاشی نقاشی شبکه ی پویا یاد گرفتی. الهی قربونت برم من. 


پسندها (1)

نظرات (3)

مامان بردیا
20 آبان 92 20:44
آبجی مهربون پانزده ماهگی داداشیت خیــــــــــــــــــــــــــــلی مبارک مرسی خاله جونم بردیا جونو بوس کنین
نسرین خاله ی اسما و مهلا
4 آذر 92 21:14
15 ماهگیت مبارک باشه کوچولوی شیطون وای اینجا قیافه رو ببین چقدر ناز شدی با اون اخمت عزیزم مرسی خاله جونم. لطف داری
dokhtar amat mamane amir ali
6 بهمن 92 20:47
vayyyyyyy khodaaaaaaa jigaroooooo bebin