آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

هجده ماهگی و واکسن، تولد ماهانی

1392/11/23 22:53
نویسنده : رومینا
321 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز تر از جانم؛ آرمانی:

دلم برای این وبلاگ و دوستای عزیزمون تنگ شده بود. خوشبختانه وقت شد به وبت سر بزنم. اول این که داداش جونم شما الان در حال طی کردن هجده ماهگی خود هستی و در این مدت اتفاقات زیادی از جمله واکسن زدن و رفتن به تولد ماهان جونی افتاده. خلاصه ما اون واکسنیو که می گفتند درد داره رو زدیم ولی زیاد اذیت نشدی و زود خوب شد. کلمه های جدیدی رو که یاد گرفتی هم بد و آب است که خیلی قشنگ میگی. و وقتی بهت میگم ایلیا رو دوست داری میگی آیه ولی وقتی میگم آجی دوست داری میگی نه. آخه من از دست تو چه کنم. تولد ماهان هم خیلی خوش گذشت و خاله الهام خیلی زحمت کشیده بود. ایشاالله مبارک باشه تولدت پسر دایی نازمماچماچ                                                                                                                                                                                                                        اینم چند تا عکس از تولد                                                                  

 چه قدر رمانتیک

 

 اینم عکست با کیک

 عکس دسته جمعی

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان ماهان
23 بهمن 92 23:27
قربون این دو پسر خوشگل بشم من.ایشاا..... همیشه صحیح و سالم باشید. مرسیییییییی خاله الهام جونم.
مامان دکتر آرمان
28 بهمن 92 8:54
سلام گلم آرمان کوچولوهم بزرگ شده و البته هر روز خواستنی تر....هردو پسرک کوچولو خوشگلن من شیفته ی موهای داداشیتما لطف دارید مامان ارمان جون.
مامان بردیا
6 اسفند 92 15:54
به به.آرمان جوووونی چه پیشرفتایی داشته.چه ناز شده ماشالا...تولد هم مبارک مرسی خاله ی عزیزم. لطف دارین