آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

تولد یگانه جون؛

1392/4/12 19:02
نویسنده : رومینا
1,180 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک باهوش ما: چند روز پیش مامان وبابای یگانه جون (همسایمون) برای یگانه یه تولد کوچولو گرفتند و من و شما هم دعوت کردند. تولد 9 سالگی یگانه بود. شما هم شاد شده بودی و دست دسی هم می کردی. خیلی خوب بود. کیکشم خوشمزه بود و ما هم حسابی خوردیم. ایشاالله تولد 120 سالگیش.

عکس شما با یگانه جون

 

اینم کیک تولدش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نسرین خاله اسما
13 تیر 92 2:39
وای آرمان جونم تتو این عکس چقدر ناز شدی تولد یگانه جونم مبارک باشه انشالله همیشه تو خوشی عزیزم


ممنون. ایشاالله تولد 120 سالگی مهلا جون و اسما جون
سحر(آبجی محمد طاها)
13 تیر 92 15:58
سلام من سحرم داداشم تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده شما می تونید به 3 نفر رای بدید ازتون منون می شم که من جز اون 3 نفر باشم بیاید وبم عکس داداشم رو ببینید.کدش380شماره پیامکم 20008080200.نمی دونم چه جوری جبران کنم دوستون دارم هوارتامحمد طاها:بهم قول می دی که رای بدی؟آرمان جون دوست دارم.


حتما عزیزم. بهت رای می دم
بابای یسری جان
15 تیر 92 16:03
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
نازنین
23 تیر 92 14:23
عزیزمی که روز به روز داری شیرین تر و ماهتر میشی.
دوتا بوس از طرف منو نیکو به شما گل پسر خوشگل.


لطف داری عزیزم. از بوساتونم خیلی ممنون
مامان بردیا
24 تیر 92 19:18



مرسی. شما هم بردیا جونو ببوسید
نسرین خاله اسما
27 تیر 92 2:14
عزیزم کجایی چرا نیسنی چرا دیر به دیر آپ میکنی ... دلتنگتون شدیم ... زود بیاین


سلام عزیزم . اومدم متن بزارم. چند روزی وقت نکردم خیلی حرفادارم که بگم.