آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

تفریح در دریاچه و شهر بازی

1392/3/30 15:20
نویسنده : رومینا
1,483 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای من ؛ اول این که ببخشید که این مطلب را با کمی تاخیر می زارم . بعد از امتحاناتم ، امتحان زبانم بود برای همین دیر شد. به هر حال چند هفته پیش ما به چند جا رفتیم که خیلی خوش گذشت و برای شما هم خیلی جالب بودniniweblog.com من این دو تا تفریح به یاد ماندنی را به ترتیب برات می زارم.                                                                                                                                                                 تفریح 1 : دریاچه ی شهدای خلیج فارس ؛ تقرببا دو هفته پیش من و تو و مامان و یگانه به همراه خاله بهاره و حسام رفتیم دریاچه ی شهدای خلیج فارس. این دریاچه خیلی نزدیک خونمونه و این اولین باری بود که رفتیم و دیدیم. چیز های زیادی برای سرگرمی اونجا وجود داشت از جمله قایق سواری در دریاچه، درشکه و پارک برای بچه ها. من و خاله بهاره و حسام با یگانه درشکه سوار شدیم. خیلی خوش گذشت و دیدن دریاچه به ما آرامش می داد.                                                            اینم عکس من وشما گل پسر

                

                                                                                       

 تفریح 2: شهر بازی قلعه ی سحر آمیز؛  چند روز بعد هم من و تو و مامان و بابا رفتیم قلعه ی سحر آمیز. اونجا چون همه چی رنگارنگ بود و بچه های زیادی مشغول بازی بودند شما کلی ذوق کرده بودی و دست دستی می کردی. چون تو هنوز کوچولو هستی بازی های زیادی برات نبود ولی با بازی های کامپیوتری خیلی حال می کردی niniweblog.com                                                                                                                                                                                                                           اینم آرمان و بازی مورد علاقش                                                                                                                                                                                                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازنین خواهر نیکو
30 خرداد 92 15:07
چه داداش کوچولوی با مزه ای داری.
خدا براتون نگهش داره.
اینم ادرس وبلاگ خواهر منه.خوشحال میشم به ماهم سر بزنید.

http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com


مرسی عزیز دلم. شما لطف دارین . الان میام
نازنین خواهر نیکو
1 تیر 92 14:06
عزیزم مرسی که وبلاگ مارو لینک کردی.منم با افتخار لینکتون کردم.


مرسی عزیزم
مامان بردیا
1 تیر 92 16:17
سلام.ممنون که به ما سر میزنید.با پست جدید و عکسای تولد بردیا جون پذیرای شما هستیم.حتما به ما افتخار بدین


ای جانم الان می یام
مامان بردیا
1 تیر 92 16:18
خدا شما دوتا واسه همدیگه نگه داره


مرسی خاله جونم. بردیا جونو ببوس