آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

عکس آتلیه

1392/2/29 19:18
نویسنده : رومینا
521 بازدید
اشتراک گذاری

داداش نازم دو هفته پیش رفتیم آتلیه عکاسی که یه عکس از منو و تو انداختند. امروز عکس آماده شد و ما هم رفتیمو گرفتیم. از نظر من که خیلی خوب شده . مخصوصا این که شما خیلی ناز افتادی. الهی من فدای چشات شم. ایشاالله برای تولدت هم می ریم ازت عکس تکی می گیریم. حالا هم می خوایم این عکس بزرگ و زیبای من وشما رو بزنیم به دیوار . وای ی ی که چه قدر قشنگ بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان دکتر آرمان
31 اردیبهشت 92 12:05
عکستون خیلی قشنگ شده راستی موهاتم خیلی ناز شده آرمان خوشگل عکس اتلیه دکترهم یک ماه دیگه آماده میشه


مرسی خاله جونم
دختر عمت(مامان امير على)
3 خرداد 92 16:39
جييييييييييييييييييييييييييييييگر طلاههههههها هر دوتاتون نفس منيد


عاشقتم دختر عمه ى عزيزم
نسرین خاله اسما
3 خرداد 92 23:19
چه عکس قشنگی رومینا جونم واقعا ماه شدی آرمان جونم


مرسی خاله ی عزیزم. چشاتون قشنگ می بینه
نسرین خاله اسما
3 خرداد 92 23:20
چون سایه ی رب بر سر ما سایه پدر بود
برسایه ی رب در صحف همسایه پدر بود

ایزد چو بفرمود که او رب صغیر است
در دفتر عشق آیه و سرمایه پدر بود
روزپدرمبارک


مرسی خاله جون از شعر قشنگتون.
مامان بردیا
5 خرداد 92 17:51
عزیزم خیلی نازین شما دوتا.کاش بیشتر عکس بذاری


حتما.بعد از امتحانام
مامان شايان و پرنيا
5 خرداد 92 22:56
خيلي خوشگله عزيزمممممممم


مرسی.لطف دارید
نازنين مامان نسترن
10 خرداد 92 10:22
خاله جان بوس به هردوتاتون. آرمان چه قدر بزرگ و ناز شده و شما چه قدر خانوم شدي و من خيلي لذت بردم از وبلاگت. آرمان خيلي پسر خوشبختيه كه خواهري مثل تو داره.


مرسی لطف دارین. و ممنونم از این که به وبلاگ آرمان سر زدین.