آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

داداش وروجک

1392/1/31 12:31
نویسنده : رومینا
246 بازدید
اشتراک گذاری

پسر وروجک ما آقا آرمان:

الان که می خوام برات بنویسم نمی دونم از کجا شروع کنم و اول کدوم شیطونی ات را بگم هیپنوتیزم از بس که شما شیطونی می کنی آدم نمی دونه از دستت چه کنه به خداniniweblog.com تازگی ها یاد گرفتی میری سر میز هر چی که روشه از آجیل گرفته تا موبایل منو می ندازی رو زمین. وقتی من تمرین گیتار می کنم مییای سیم های گیتارو می گیری که دیگه صداش در نمی آد. هر موقع هم که دارم مشق می نویسم میای دفترمو میکشی بعد هم که من میرم تو اتاقم جیغ می زنی و می گی درو باز کن niniweblog.com خلاصه خیلی زور گو شدی . آخه من از دست تو پسر چه کار کنم. عزیزم یه چند کلمه ای هم می تونی بگی مثلا می گی به به و دد. وبا گفتن این کلمات مارو هم ذوق زده می کنی.                                        این جا هم شما زور گفتی و ما هم مجبور شدیم بزاریمت رو توپ.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
30 فروردین 92 0:34
یادت رومینا جون وقتی من از شیطونی های ماهان میگفتم درک نمی کردی و می گفتی بذارهر کاری دوست داره انجام بده.حالا شما هم حق چقولی آرمان جونو نداری و بذار هر کاری دوست داره انجام بده.دستش درد نکنه


عجبااااا.
نسرین خاله اسما
1 اردیبهشت 92 20:24
ای پسر چقدر شیطون شدی


می بینی خاله جون
دختر عمت(مامان امير على)
7 اردیبهشت 92 16:17
هر كي رومينارو اذيت كنه با من طرفه حتى اگه آرمان باشه رومينا جونم اگه آرمان اذيتت كرد بگو تا لپشو بكنم😏


بله حتما