آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

عیدت مبارک آرمان جان

1392/1/1 19:06
نویسنده : رومینا
502 بازدید
اشتراک گذاری

              شکلک های محدثه

آقا آرمانی : این اولین سالی است که شما در عید نوروز پیش ما بودی. هر چند که زیاد عقلت به عیدنمیرسه ولی وجودت در کنارمون خیلی آرامش بخشه niniweblog.com آرمانم عیدت مبارک . البته دیروز سال تحویل بود ولی چون رفتیم خونه ی مامان زری نتونستم وبلاگت را بنویسم. آمان جونم خیلی خوشحالم که تو در همه ی لحظات زندگی با من هستی. عید نوروز امسال از همه ی سال ها به من و قطعا به مامان و بابا هم بیش تر خوش می گذره به خاطر وجود شما که این قدر ماهی. داداش جونم ایشاالله همیشه در کنار من ومامان وبابا سلامت و سر زنده باشی گلمniniweblog.comاینم یه عکس از سفره ی هفت سین که خودم چیدمش.

اینم عکس اقا پسر ما

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسرین خاله اسما
4 فروردین 92 2:37
عیدتون مبارک عزیزم انشالله سال خوب و پر برکتی داشته باشین عزیزم چند وقتی بود که نبودم برام یه مشگلی پیش اومده بود به خاطر همون مجبور شدم وبلاگو حذفش کنم ولی حالا دیگه دلمون براتون تنگ شده بود اومدیم پیش دوستامون ماشاالله آرمان جون بزرگ شده از طرف من ببوسش


مرسی خاله جون. عید شما هم مبارک
مامان سارا
8 فروردین 92 12:42
عیدتون مبارک رومینای عزیزم


عید شما هم مبارک. خاله جون