آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

یادگیری یه کار جدید دیگه

1391/12/27 17:52
نویسنده : رومینا
258 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم: آرمانی

امروز نشسته بودم پیشت تا مواظبت باشم دیدم داری خودت میزنی دم دهنت و میگی آ آ آ niniweblog.com فهمیدم که یه کار جدید دیگه یاد گرفتی. خیلی خوشحال شدم. بعد هم با دستای خودم زدم به دهنت دیدم بازم میگی آ آ آ niniweblog.com صد آفرین به تو فرشته کوچولوی من. حالا که آ آ آ کردنو یاد گرفتی فکر می کنم باید دست دستی و سر سری رو بهت یاد بدیم. امید وارم سریع تر کار های جدید دیگری یاد بگیری.

 

                                   دوستت دارم بی کلک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سارا
8 فروردین 92 12:39
اااااااااااااااااای جون دلم ، خیلی هم باحاله ، کیان هم وقتی یاد گرفته بودی من همش اینکار باهاش می کردم ( بچم لباش سر شده بود )


ای جانم عزیزم. چه قدر جالب