آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

عروسی

1391/12/16 13:08
نویسنده : رومینا
286 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل ترین آبجی:

یک شنبه من و تو مامان و بابا رفتیم عروسی پسر دایی مامانniniweblog.com  عروسی ساعت 6 شروع می شد برای همین ما از چند ساعت قبلش داشتیم آماده می شدیم. عزیزم عروسی به همه ی ما خیلی خوش گذشت. مخصوصا برای این که تو هم این دفعه در کنار ما توی عروسی حضور داشتیniniweblog.com مهم تر از همه این که این اولین عروسی ای بود که رفتی و خیلی هم توی عروسی ذوق کردی و اصلا هم ما رو اذیت نکردی. منم عکسای خوشگل تو رو می زارم.

اینم عکس تو با آبجی رومینا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سارا
16 اسفند 91 13:24
آفرین به شما آبجی مهربون
رومینا جون منم دلم از این آبجی ها برای کیان می خواد
آرمان فندوقی چه بانمکه و خوشگله
از طرف من ببوسش جوجورو
من لینکتون کردم با اجازتون .
دوست داشتید به کیان کوچولو هم سر بزن


حتما آمدم
مامان دکتر آرمان
16 اسفند 91 14:52
ماشاا... ب این پسر خوش تیپ


مرسی .
سجاد
1 اردیبهشت 92 23:20
سلام با کلیپی از نماز خوندن سجاد کوچولو آپممممممممم منتظرتونیم