آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

شیطونک آبجی

1391/11/5 17:21
نویسنده : رومینا
287 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم چند وقتی است که خیلی شیطونی می کنیniniweblog.comمثلا عاشق روشن و خاموش کردن چراغ برق هستی و همش چراغ رو روشن و خاموش می کنی. البته خاموش کردنش یه کمی برات سخته ولی روشن کردنشو خوب می تونی انجام بدی و یا محکم با دستت میزنی روی شیشه طوری که نمی زاری من درس بخونم niniweblog.com عاشق صدای گیتار هستی وهر وقت من می خواهم تمرین گیتار کنم تو هم شروع به آواز خوندن می کنی و این جوری حواس من هم پرت می شهniniweblog.comولی عسلم من هم خودتو و هم شیطونی هایت را خیلی دوست دارمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا و مامان ارشیا
13 بهمن 91 15:29
امشب جشن تولد وبلاگی بصورت آنلاین برای پسر گلمون ارشیا راه انداختیم
ازتون دعوت می کنیم اگه فرصت داشتید تو این جشن همراهمون باشید .
جشن از ساعت 8 و 45 دقیقه شروع و تا ساعت 10 ادامه داره . تشریف بیارید
خوشحالمون کنید .