آرمان آرمان ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

آرمان بهترین هدیه ی زندگی من

تولد آبجی رومینا

1391/10/30 21:42
نویسنده : رومینا
702 بازدید
اشتراک گذاری

داداش جون چند روز پیش یعنی پنج شنبه 27 دی تولد من بوددلقک این اولین سالی بود که تو در کنار من ودر تولد من حضور داشتی و تولد من را با شکوه و زیبا تر از سال های قبل کردیniniweblog.com دست رخساره درد نکنه چون خیلی در نگه داشتن تو که همش شیطونی می کردی کمک کردniniweblog.comتولد خیلی خوبی بود و تو هم خیلی دوست داشتی برقصیniniweblog.com این عکس ها هم با لباس های مختلف ازت گرفته شده.

اینم عکس کیک آبجی رومینا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دختر عمت(مامان امير علي)
1 بهمن 91 20:25
خيلي كيكت خوشمزه بود
طراح بنر
2 بهمن 91 13:28
سلام وبلاگ خوب دارین موفق باشید طراحی وب سایت اینتر فیس قالب و بنر لوگو ارم ونشان با کمترین قیمت در کمترین زمان سری هم ب وبلاگ ما بزنید ونظرات خود ودرخواست خود رابزارید در صورت درخواست تبادل لینک اطلاع دهید موفق وپیروز باشید